31 mars 2016

Läsplanering april


Jag lyckades väl sådär med min planering inför mars. Jag läste i alla fall Agatha Christie, även om  det inte blev den bok jag först hade tänkt mig.

I april hoppas jag läsa minst 5 böcker. Framförallt så vill jag få mer tid för läsandet och jag har haft så lätt att fastna framför datorn och telefon nu ett tag så jag tänker försöka prioritera läsandet mer.

Jag hade också planerat att läsa Nu ser du mig av S.J. Bolton, men eftersom jag inte kunnat hämta ut den från biblioteket än så får jag hoppas att jag får tag i den nu i april istället. Om jag får tag i den nu snart så blir det också månadens val till Spänningsutmaningen.

I min Boktolva ingår även Rainbow Rowell, så jag har tänkt läsa Eleanor & Park av henne. Det är en författare som jag  varit nyfiken på länge och har nästan bara hört gott om henne.

För ett tag sedan köpte jag När livet börjar om av Lucy Dillon och den har jag tänkt passa på att läsa i april. Det kan aldrig vara fel med lite feelgood.

Jag har ju en del hyllvärmare också och den här månaden har jag tänkt läsa Läsarna i Broken Wheel rekommenderar av Katarina Bivald.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...