27 september 2016

Bokinköp september

Denna månad har det flyttat in flera böcker i både mina fysiska och elektroniska hyllor. Den första boken den här månaden blev Is It Just Me av Miranda Hart, som bland annat har varit med i Barnmorskan i East End och har haft sin egen serie också, Miranda. Boken är läst men recensionen är inte publicerad än.


Sen blev jag också otroligt glad över att få Simona Ahrnstedts senaste bok En enda risk signerad och hemskickad till mig! Boken är läst, men recensionen ännu inte publicerad.


Dessutom beställde jag några böcker ut Bokspegeln i augusti, men det tog otroligt lång tid innan jag fick dem. De böcker jag köpte var Flickorna på Englandsbåten av Lone Theils och Näktergalen av Kristin Hannah, som jag hört mycket gott om på Booktube. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...