17 november 2014

Serier och filmer

Jag har skapat en flik högst upp där jag kommer skriva upp vilka serier jag ser och även försöka länka till dem. Jag kommer kanske göra 1-2 inlägg per vecka om de serier jag ser och lite kort skriva kring vad jag tycker om de avsnitten. Jag kommer också skriva om filmer jag sett.

Jag tycker om att se på serier och mina favoriter just nu är Bones, Dicte, The big bang theory och The Mindy project. Under den här veckan eller mot slutet av den här veckan kommer jag lägga upp ett inlägg kring de avsnitt jag sett och vad jag tyckte om de.

Jag kommer förhoppningsvis se The Fault In Our Stars ganska snart, jag fick den filmen i födelsedagspresent av en kompis för några veckor sedan. Så när jag har sett den kommer jag skriva en liten kort recension av den.

Ni får gärna tipsa mig om olika serier och filmer som ni tycker är bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...