7 augusti 2015

Helgens läsning

God morgon! Idag är min enda lediga dag den här veckan så idag tänker jag försöka läsa så mycket som möjligt. Jag jobbar ju både lördag och söndag och jag tror inte att jag kommer hinna läsa så mycket då.

Just nu har jag just börjat med Till skogs av Tana French.


Sedan fick jag också meddelande från biblioteket om att några av mina reserverade böcker hade kommit, bland annat Cress av Marissa Meyer. Den har fått högsta prioritet nu. Har väntat på att få läsa den väldigt länge känns det som!

Flera av böckerna jag hämtade ut från biblioteket är väldigt nyutgivna, så jag kommer försöka prioritera de lite mer.



4 kommentarer:

  1. Till skogs gillade jag skarpt :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte hunnit så långt i den än, men hittills så gillar jag den också. Önskar dit detsamma!

      Radera
  2. Har inte läst något av Tana French än. Hoppas du får en trevlig helg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är faktiskt ganska bra än så länge. Trevlig helg!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...