6 januari 2016

En världsomsegling på 366 dagar

Johannas deckarhörna har startat en bokbloggsaktivitet (eller utmaning om man vill)  där målet är att man ska vidga sina vyer och upptäcka andra länder genom läsningen. Detta är en aktivitet som jag kommer hänga med på. HÄR kan ni läsa mer om hur denna världsomsegling går till.

Jag kommer inte sätta upp något speciellt mål över hur många länder jag vill upptäcka, eftersom det lätt kan göra mig stressad över att ha en gräns på vad som räknas som godkänt eller inte.

Detta kommer att bli ett kul sätt att dels förhoppningsvis vidga sina litterära vyer och upptäcka nya böcker.

Jag kommer att lägga upp en egen sida för denna världsomsegling där man kommer kunna läsa vilka länder jag har besökt.

2 kommentarer:

  1. Är också med! Ska bli spännande detta tycker jag =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli kul att se hur många länder man kan besöka!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...