1 januari 2016

Film- och serieåret 2015

Här har jag en liten sammanfattning över de filmer och tv-serier som jag har sett under 2015.

Antal sedda filmer: 11

Antal sedda TV-serier: 17

Filmer 
American history X
Austenland 
Beautiful Creatures
Cirkeln 
Gone Girl 
Girl, Interrupted
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann 
Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö
This Is Where I Leave You
The Whistleblower
You Don´t Know Jack 


TV-serier 
Barnmorskan i East End helgspecial 2013
Barnmorskan i East End säsong 3
Bones säsong 10
Brooklyn Nine Nine säsong 1
Brooklyn Nine Nine säsong 2
Deckarna säsong 1
Downton Abbey säsong 6
Downton Abbey julspecial 2015
Mord i paradiset säsong 4
Morden i Midsomer säsong 17
Morden i Sandhamn säsong 5
Sherlock säsong 1 
Sherlock säsong 2
Shetland säsong 1
Shetland säsong 2
The Big Bang Theory säsong 8
The Mindy Project säsong 1
Unge kommissarie Morse säsong 2

Kommentarer
Om jag ska vara ärlig så trodde jag faktiskt att jag skulle ha sett fler filmer än vad jag gjorde, har bara sett 11 stycken det här året. Jag hoppas att jag ska se lite fler filmer nästa år!

Jag ser rätt så många tv-serier, förutom de som är listade så ser jag flera andra serier men de säsongerna pågår just nu så jag kommer inte skriva något om de förrän jag har sett säsongsavslutningarna.

Jag har upptäckt flera nya favoritserier, samtidigt som jag har tagit ett sorgfyllt farväl av Downton Abbey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...