18 januari 2016

Veckoplanering v.3

Trots att jag jobbat en hel del veckan, har jag haft tid över till att läsa och få slappna av också. Till veckan så är jag ledig till helgen, men då ska jag fara hem så vi får se hur planerna syns ut till helgen.

Nu känns det verkligen som att jag har kommit in i ett  flyt när det gäller läsningen och jag läser
faktiskt också varje dag, vilket jag inte gjort tidigare. Sen har de böcker jag läst på senaste tiden varit riktigt bra så det hjälper också till.

Igår kväll läste jag ut Min morbror trollkarlen så nu ska jag börja på ett gäng nya böcker.

Sen så ska jag också börja på Harry Potter and the philosopher's stone av J.K. Rowling. Detta är en serie som jag har tänkt läsa i år. Just första delen i serien har jag läst flera gånger, men aldrig på engelska så det ska bli kul.

Förra veckan så fick jag också ett rec.ex. av Gryningsfeber av Péter Gárdos. Denna har jag på min läsplatta så jag ska börja läsa den också.

Sen fortsätter jag också att läsa ett par noveller i veckan ur novellsamlingen för världens barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...