29 maj 2016

Bokinköp i maj

Precis som föregående månader tänkte jag att jag skulle visa upp de böcker som jag har köpt under månaden. Ber om ursäkt för usla bilder, men har man bara mobilkameran så...

Den första boken är en bok som jag glömde att avbeställa, men jag vill ju ändå läsa boken så det gjorde ju inte så mycket. Sen har jag också hört så mycket bra om Stora små lögner av Liane Moriarty. Sen har jag också läst någonstans att den ska bli tv-serie och det hade ju varit kul att ha läst boken innan.

Sen var jag också till Second han en dag när jag var ledig och där hittade jag såklart en massa böcker som jag var intresserad av att läsa, men jag försökte att hålla igen så jag köpte bara fyra stycken. Blev mest förvånad över att de hade flera böcker på engelska. 
22/11 1963 av Stephen King
Dash & Lily's Book Of Dares av Rachel Cohn & David Levithan
Tusen strålande solar av Khaled Hosseini
The Unbecoming Of Mara Dyer av Michelle Hodkin


Jag hann med ytterligare en rund på Second han under månaden och då passade jag på att köpa på mig de delar i Twilight-serien som jag inte har.
Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer
Så länge vi båda andas av Stephenie Meyer


Sen så fick jag också ett bokpaket skickat till mig från Historiska media under månaden och det innehöll två böcker av Katherine Webb. En sång från havet har jag redan läst och recenserat här. Sanningen om Alice är alldeles nyutgiven och en bok som jag har hållit på att läsa nu i veckan. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...