6 juni 2016

Veckoplanering v.23


Åh vad veckorna går fort! Trots att jag jobbade helg så hann jag ändå med en hel del läsning tycker jag. Till helgen som kommer är jag ledig och jag hoppas på en lugn helg för sen jobbar jag två helger på raken.

Om vi ska prata vad jag ska läsa under veckan, så håller jag dels på med Röta av Siri Petterssen. I read-a-long:en ska vi till på lördag ha hunnit till sidan 194 så det får bli ett av veckans mål. Jag har inte så långt kvar dit, men jag tycker om att vara lite före.

Jag håller ju också på med tegelstenen Främlingen av Diana Gabaldon, och jag hoppas att jag får upp ett bra lästakt i den så kanske, kanske det finns en chans att jag hinner läsa ut den under veckan, men jag tänker inte deppa ihop om jag inte gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...