3 februari 2017

Helgens läsning

Idag har jag bara tagit det lugnt och inte alls gjort något egentligen. Sett på serier och läst en hel del faktiskt. Nu har jag äntligen läst ut Stora små lögner av Liane Moriarty och vilken bok det var! Är väldigt imponerad över sättet hon har skrivit den på och det kommer definitivt bli mer läst av henne framöver! Måste också bara få dela med mig av en lite udda association när det gäller henne, så fort jag ska skriva hennes efternamn eller säger det så tänker jag varje gång på tv-serien Sherlock och just karaktären Moriarty.

Den bok jag har tänkt börja på nu är Allegiant av Veronica Roth. Vet att jag hade den med förra året i en enkät om vilken bok som jag tänkte prioritera det året, men det blev ju inte av. Ska å ena sidan bli riktigt skönt att få avsluta en serie, men tyvärr blev jag spoilad på slutet men vi får se vad jag tycker när jag har läst den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...