13 februari 2017

Veckoplanering v.7

Hann med att läsa betydligt mer under förra veckan, än vad jag hade trott. Är så glad att jag har läst klart Roths Divergent-serie. Håller just nu på med novellsamlingen Four som hör till, och hoppas jag ska hinna läsa ut den under veckan.

Sen har jag också påbörjat Mikael Bergstrands Dehlis vackraste händer, även den är riktigt lättläst och faktiskt rätt underhållande. Tycker om att läsa om Indien, det känns verkligen exotiskt. Tror att jag kommer hinna läsa ut även den.

Det hör till ovanligheterna att jag läser flera böcker samtidigt, men på grund av att Rosie Potters lyckliga liv efter detta av Kate Winter är ett bibliotekslån, måste jag läsa ut den i veckan så att jag kan lämna igen den i tid.

Nästa bok som står på tur är Bridget Jones: Mad about the boy av Helen Fielding, ska bli intressant att fortsätta läsa om Jones vidare äventyr.

2 kommentarer:

  1. Lustigt, jag började lyssna på Rosie Potters lyckliga liv efter detta.

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag har precis börjat med den :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...