20 februari 2017

Veckoplanering v.8

Hann läsa betydligt mer förra veckan än jag trodde från början. Den här veckan jobbar jag till helgen, ska bli skönt att göra bort den för sen är jag ledig två helger på raken. Igår kväll hann jag också med att läsa ut Dehlis vackraste händer av Mikael Bergstrand.

Idag har jag tänkt börja med Mad About the Boy av Helen Fielding, som är den tredje delen om Bridget Jones. Ska bli roligt att få träffa Bridget igen och jag hoppas att jag även hinner läsa ut den under veckan.

Sen hoppas jag också att jag hinner börja med Ally Hughes har sex ibland av Jules Moulin. Det var faktiskt titeln som först fick mig intresserad av boken, så nu hoppas jag bara att den är lika bra som den låter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...