10 mars 2017

Att läsa i helgen

Tänkte att jag skulle visa vad jag tänker läsa i helgen. Även den här helgen ska jag fara hem och vi ska bland annat fira pappa, som fyller år på måndagen. Sen är det ju också final i Melodifestivalen som man måste se.

Jag har inte alls hunnit läsa speciellt mycket under veckan, men hoppas att hinna läsa lite mer under helgen. Jag håller på med Carolines arv av Katherine Webb, så här långt är den  bra men jag tycker tempot är lite för långsamt, men jag hoppas att det tar sig. Jag gillar ju historiska romaner och familjehemligheter.


Jag håller också på med novellsamlingen Brev till min dotter, har hunnit läsa några stycken än så länge. Tycker det är himla roligt att få läsa noveller emellanåt, det passar perfekt om man inte har så mycket tid till att läsa eller bara vill ha en kortare historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...