21 april 2017

Helgens läsning

Den här helgen jobbar jag fredag-måndag. Det känns rätt så drygt, men när man väl är mitt i det så brukar det ju gå bra. Igår var min lediga dag så då passade jag på att göra bort lite ärenden och städa. Dessutom så var min mamma nere på besök så det blev som en lugn dag.

Läsningen under veckan har väl inte varit helt på topp, men jag har i alla fall läst varje dag och det är något som jag är nöjd över. Det blir kanske inte jättemånga sidor, men många bäckar små...

Igår började jag med De utstötta av Elly Griffiths och den kommer jag fortsätta läsa under helgen. Har just börjat på den, men början är bra och jag gillar ju Ruth och Nelson så jag ser fram emot att fortsätta läsa den.

Jag funderar lite på att börja med ytterligare en bok, men har inte riktigt bestämt mig än. Om jag börjar på ännu en bok så är det Mitt hjärta går på av Christoffer Holst. Har sett att den har beskrivits som en romantisk komedi och det låter som att det är något för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...