5 maj 2017

Helgens läsning

Läsningen under veckan har inte alls blivit lika mycket som jag hade hoppats på, men hoppas få lite mer tid över i helgen. Ska bli så skönt att få vara ledig nu i tre helger!

Den bok som jag håller på med just nu och som jag nog kommer läsa ur i helgen är Häxan av Camilla Läckberg. Har läst lite drygt en tredjedel av boken och den är riktigt bra, men ska bli kul att verkligen kunna läsa lite mer fokuserat i helgen då jag har mer tid över.

Jag tror egentligen inte att jag kommer hinna läsa så mycket mer i helgen, då den boken är så himla tjock, men nästa bok som står på tur är I ljusets makt av Leigh Bardugo, som är den första boken i Grisha-trilogin.

6 kommentarer:

  1. Låter som bra planer! Är nyfiken på "Häxan" själv men får se när jag tar tag i den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns så många böcker man vill läsa, men alldeles för lite tid :)

      Radera
  2. Hoppas du får en bra läshelg :)

    SvaraRadera
  3. Häxan blir ännu bättre mot slutet, tycker jag, så du har spännande läsning framför dig :) Hoppas du får mycket lästid!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...