8 december 2017

Helgens läsning

Den här helgen jobbar jag, men jag hoppas jag ska hinna läsa en del också. Jag håller på med en hel del böcker just nu, men jag borde hinna läsa ut Till häst genom Västerbotten ikväll. Den var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde, men jag tror att man måste ha en liten speciell sorts humor och vara på rätt humör för att läsa den.

Igår kväll började jag så smått med Återstoden av dagen av Kazuo Ishiguro och jag hoppas jag ska hinna läsa ut den tills på söndag så den ska diskuteras på Facebook. Den är såhär långt relativt lättläst, men jag önskar att det skulle hända lite mer saker i den.

Jag håller också på med tegelstenen Den eviga elden av Ken Follett, har inte hunnit läsa ur den så mycket än i veckan, men jag hoppas jag ska hinna läsa några sidor i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...