4 december 2017

Veckoplanering v.49


Läsningen under förra veckan flöt på riktigt bra och jag hoppas att det ska fortsätta den här veckan också. Börjar veckan med en ledig dag, vilket känns skönt, och senare i veckan så väntar helgjobb. I helgen påbörjade jag och avslutade flera böcker.

I helgen påbörjade jag också årets tegelsten Den eviga elden av Ken Follett som har över 800 sidor. Tänker inte stressa mig igenom den, utan kommer läsa ur den när jag har möjlighet.

Jag har också tänkt påbörja månadens icke-skönlitterära bok, Till häst genom Västerbotten av Sven Björklund och Olof Wretling. Känns extra kul då den delvis har lokalanknytning, då jag antar att jag kommer känna igen en hel del orter.

Jag missade den förra bokcirkeln på Facebook, men den här gången ska jag försöka vara med. Då måste jag läsa Återstoden av dagen av Kazuo Ishiguro innan söndagen. Jag hoppas att den går relativt lätt att läsa. Ska hursomhelst bli kul att läsa en nobelpristagare.

Jag hoppas också att jag ska kunna påbörja Let it snow av bland annat John Green och några fler författare. Den ska läsas i en grupp på Goodreads och jag vill börja med den nu för att riktigt komma i julstämning.











2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att höra vad du tycker om Till häst genom Västerbotten :) Återstoden av dagen blir en bok jag plockar upp om jag hinner med min vanliga december planering först :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har just börjat på den och hittills riktigt bra! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...