10 mars 2018

Tv-serie: New Girl säsong 3

Handling
Jess - a bubbly offbeat teacher who is known to burst into spontaneous song - catches her boyfriend with another woman, and needs a new place to live. She moves into a loft with three single guys she's never met before. Nick is a jaded law-school dropout, who usually just wants to be left alone. Schmidt is a flashy businessman, who believes he is a gift to women. Winston is a former athlete who doesn't know what to do, but really needs to win whatever it is. Can this dysfunctional group handle the "adorkable" new girl?

Nick and Jess run off to Mexico to give their relationship a chance to grow without the everyday problems of Schmidt and Winston. Meanwhile, Winston finds out he is color blind, and Schmidt makes a commitment to both Cece and Elizabeth.

Den tredje säsongen har 23 avsnitt och i huvudrollerna ses bland annat Zooey Deschanel, Jake Johnson och Max Greenfield.

Jag såg klart säsongen 27 februari.

Mina tankar
Jag har verkligen tyckt om de föregående säsongerna av denna serie, den är lättsam och rolig och perfekt när man vill koppla av en stund. Denna typ av underhållning är precis vad jag behöver just nu.

Den här säsongen upplevde jag som betydligt mer stabil än den andra säsongen, det är inte något avsnitt som känns tråkigt och den håller en jämn kvalitet. Dessutom förekommer det inte lila många pinsamma serier, vilket för mig är ett plus. New Girl bjuder på många skratt och jag kopplar verkligen av när jag ser den.

Säsongen börjar med att Nick och Jess rymmer iväg för att ge sin relation en chans att utvecklas utan att de andra vännerna lägger sig i. Det är roligt att se dem tillsammans, även fast de verkar vara väldigt olika som personer. Säsongen handlar väldigt mycket om deras relation, vilket gör att en del av de andra karaktärerna hamnar i bakgrunden vilket jag tycker är lite synd.

Winston hör till en av mina favoriter och jag kan tycka det är synd att han tillsammans med Cece hamnar i bakgrunden denna säsong. Jag hoppas att de får mer utrymme nästa säsong.

Säsongens sista avsnitt var en av de bästa under hela säsongen, i det avsnittet fick alla karaktärerna ta plats och det var verkligen ett roligt avsnitt. Jag hade förväntat mig att det skulle sluta med en cliffhanger, men till min förvåning så gjorde den det inte. Hursomhelst ser jag fram emot att se nästa säsong.

New Girl säsong 1
New Girl säsong 2


 

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...